Už jste se rozhodli, že chcete zvýšit návštěvnost svých stránek, ale nevíte jak na to? Základem úspěchu je volba dobré domény a bez ní to půjde jen těžko. Při volbě domény je důležité dbát na to, aby byla pro návštěvníky vašeho webu dobře zapamatovatelná a hlavně ne moc dlouhá.
Pří její tvorbě se zaměřte na cílovou skupinu uživatelů, kterou chcete jejím názvem oslovit. Navíc musíte mít perfektní a aktuální obsah webu. Stránky z pravopisnými chybami a ze zastaralým obsahem nejspíš moc uživatelů neuchvátí. K dobrému obsahu Vám může pomoci technika SEO (Search Engine Optimization), která vede k lepším výsledkům při vyhledávání.
Mezi SEO techniky například patří tvoření článků, které zvyšují šanci, že vás podle nich někdo najde nebo pravidelné aktualizace informací. SEO služby jsou nabízeny na internetu a mohou výrazně pomoci. Příkladem může být firma SEOlight s.r.o., která působí v této oblasti od roku 2009.
Další možností je zkusit placenou reklamu, kterou si zadáte na klíčové slovo. Takže všichni co dané klíčové slovo zadají do vyhledavače, si zobrazí mezí výsledky i vaši webovou stránku. Mezi další nástroje propagace patří PR články a bannerová reklama.
Používaný je i blog a dnes již můžete publikovat sami bez přemlouvání nakladatele. Výsledný úspěch blogu nakonec stejně zhodnotí sami uživatelé. Čím více lidí bude blog číst, tím větší šance, že se začnou zajímat o vaše stránky a sdílet je s ostatními.
Nezapomínejte na sociální sítě. Počet uživatelů těchto sítí je vysoký, a někteří na nich tráví podstatnou část svého volného času. Mezi nejznámější patří Facebook, Twitter nebo Linkedln. Reklamu zde můžete umístit třeba ve formě odkazů. Nebojte se ani vytvořit si video o vašem webu či produktech, které prodáváte. Toto video pak nechejte volně šířit po internetu nebo umístit na You Tube. Čím poutavější a zajímavější bude, tím více lidí se začne o vaše stránky zajímat. Říká se jim někdy virtuální videa. Pokud máte e-shop, tak se na něm musíte vystupovat jako prodejce s kvalitním zbožím za přijatelné ceny.